Tomáš Mareš - oficální vyjádření - rozhovor

01.10.2013 20:07
1. Právě jsi doléčil zraněná třísel, bylo to poslední zranění v tvé fotbalové kariéře. Proč jsi se rozhodl skončit?
    Ukončil jsem kariéru, protože se mi nelíbily výsledky z posledních zápasů a fotbal už mi vůbec nebere. 
 
2. Kdy a jak si se dostal k fotbalu?  
    Asi ve 4 třídě, neměl jsem co dělat, tak sem se dal na fotbal.
 
3. Co tě ve fotbale nejvíce motivovalo?
    Pořádně si zahrát.
 
4. Co všechno ti fotbal dal a vzal?
    Dal mi nové kamarády i nějakou tu fyzičku a vzal asi jen čas. 
 
5. Co považuješ za svůj největší fotbalový úspěch?
    Druhé místo v okresním přeboru.
 
6. Kolik máš celkem z fotbalu medailí a která je pro tebe nejcennější?
    Z fotbalu jen jednu, takže ta nejcennější je za druhé místo v okresní přeboru.
 
7. Fotbal je velmi náročný sport, jak jsi relaxoval?  
    Já po fotbale nijak nerelaxoval. :)
 
8. Na kterém hřišti se ti hrálo nejlépe? (diváci, atmosféra)
    Nejlépe se mi hrálo před domácím publikem.
 
9. Jaké máš sportovní plány do budoucna?
    Zatím žádné
 
10. Jak by jsi zhodnotil loňskou sezónu?
    Loňská sezóna? No, na podzim byla lepší než na jaře. Na jaře nám to moc nešlo a měli jsme štěstí, že jsme nesestoupili.
 
11. Také si zasáhl do letní přípravy, jak moc byla pro tebe náročná?  
    Do letní přípravy jsem skoro nezasáhl.
 
12. Co ti dalo roční působení v Klatovech?
    Jednoznačně zkušenosti
 
13. Pod jakým trenérem se ti hrálo nejlépe?  
    Nejlépe asi pod panem Křížkem
 
14. Která sezóna patří k tvým nejvydařenějším?  
    Sezóna ve starších žácích, kdy jsme skončili druzí ve okresním přeboru.
 
15. Jseš první rokem na střední škole, kde vlastně studuješ?
    Studuji v Klatovech na Středním odborném učilišti - obor automechanik.
 
16. Kdo je tvůj sportovní idol?
    Frank Lampard.
 
17. Jaké máš koníčky?
    Florbal
 
18. Co plánuješ do budoucna ve svém osobním životě?
    Udělat prvák ,druhák a třěták. :)
 
20. Jak by jsi zhodnotil celkově svoji fotbalovou kariéru?
    Nic, moc :)
 
21. Co by jsi vzkázal svým fanouškům?
    Podporujte dále Luby! 
 
22. Co by jsi vzkázal svým (teď už bývalým) spoluhráčům?
    Udržte krajskou soutěž v Lubech! Hodně štěstí!
 
 
 

Díky za rozhovor!

 

 

Jak získat Tomášův autogram?

Ozvěte se na email: luby.dorost@gmail.cz        určitě se nějak domluvíme