Individuální chyby!

12.04.2014 21:25

Luby 4:3 po pen. Kdyně (3:2)

Branky: 3x Šleis
ŽK: Tuček
Rozhodčí: Pena
Penalty za Luby:
Šleis - Ano
Flax - Ano
Šilha - Ano
Sládek - Ano
Plánička - Ne
 
 
Sestava:
93 - Václav PLÁNIČKA
5 - Michal MAŠEK
13 - Lukáš TUČEK
31 - Dominik SLÁDEK
20 - Alexandr GEBEL
80 - Jakub HANUS
11 - Tomáš FLAX
15 - Radek ŠILHA
4 - Ondřej TOMAN
6 - Jiří VLACH
7 - Karel ŠLEIS
------------------------------------
78 - Filip HORA
88 - Lukáš JINDRA
63 - Jakub TALAŠ
8 - Radek KALISTA
10 - Dominik VAVŘIČKA
12 - Martin FLAX
 
Zhodnocení utkání Václav Plánička: Před dnešním utkáním byl zvolen nový kapitán týmu - Jiří Vlach a hned to bylo na našem týmu vidět, když se po několika minutách hry prosadil poprvé Karel Šleis, který poté přidal další dvě branky a utkání vypadalo jednoznačně. Zápas rozhodly individuální chyby na obou stranách. Na straně domácích to byla jednoznačně nedisciplinovanost okolo pokutového území, ze kterého ústily nebezpečné standartky, ze kterých padly všechny tři góly. První padl z nesoustředění hráčů ve zdi mezi, kterými proletěl balon až do naší sítě. Druhý padl také z oblasti blízko vápna, na který jsem bohužel nedosáhl. A třetí opět ze standartky, kdy balon přede mnou neočekávaně skočil a skončil za mými zády. Následně přišel na řadu penaltový rozstřel, první penaltu proměnil s přehledem Karel Šleis, hosté museli odpovědět a povedlo se, vystihl jsem sice stranu, ale výška penaltě dala parametry nechytatelné. Z našeho týmu přišel na řadu Tomáš Flax, který si sice moc nevěřil, ale proměnil. Hosté museli opět odpovědět, ale tentokrát se jim to nepovedlo, když jsem ideálně vystihl výšku i směr a střelu jsem zlikvidoval. Další na řadě byl dotyčný hříšník ze zdi, který nechal míč propadnout Radek Šilha, který si s penaltou také poradil. Hosté museli dát jinak by se dostali do těžké situace, ale smůla opět stála při mně, když jsem opět vystihl směr i výšku, ale na míč jsem si jen šáhl a zamířil za má záda. Další na řadě byl Dominik Sládek, který nedal střelou do horního rohu brankáři šanci. Při následujiící penaltě jsem opět vystihl směr i výšku, ale opět se mi nepodařilo penaltu zlikvidovat. Poté jsem troufnul na exekuci já, ale penaltu jsem jako první z našeho týmu neproměnil. Série se tedy otočila a proti mně stál opět brankář hostí, který se také ujal exekuce, ale stejně jako já penaltu neproměnil, když jsem mu jí nohami zlikvidoval. Před utkáním by jsme byli se dvěmi body spokojeni, ale podle průběhu utkání jsme si zasloužili jednoznačně tři. 



Více zde: https://tj-start-luby-dorost.webnode.cz/news/luby-4-3-pen-kdyne/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz